2012. augusztus 24., péntek

Örömhír...

... legalábbis számomra biztosan és reménykedem benne, hogy azoknak is, akik szerették a történetet. 

Úgy alakult a dolog, hogy egy kiadó érdemesnek találta arra a történetet, hogy könyv formájába öntse! :)
Ez engem hihetetlen boldogsággal tölt el. El sem tudom mondani Nektek, hogy ez mennyit jelent nekem! És tudjátok? Azt hiszem, Nektek köszönhetem, hogy vettem a bátorságot és beküldtem a kiadóhoz, látva azt a lelkesedést, és érdeklődést, amit a történetnek szenteltetek!
Szóval nagyon-nagyon szépen köszönöm Nektek, hogy itt vagytok nekem, és segítettek elérni ezt az álmom. Tudjátok, nekem már nagyon sok álmom foszlott köddé, és talán mondhatom, hogy ez volt még az egyetlen, amiben egy picit is bíztam. És úgy tűnik, ez meglesz! :) Szóval köszönöm!
Már csak egy kérésem lenne Hozzátok, ami lehet, nem túl kicsi, de ha tényleg szerettétek a történetet és szeretnétek viszont látni a polcotokon egy esetleges ajándék kíséretében - amit azért nem a polcra kell felhelyezni ;) - (amit egyelőre nem árulok el,hogy mi lesz, csak annyit mondhatok, hogy saját kézzel készített, a történethez kapcsolódó kis apróság lesz :) ), akkor kérlek szépen jelezzétek nálam, ha szeretnétek megvenni a könyvet és kérlek, bátran ajánljátok ismerősöknek, barátoknak, rokonoknak, boldognak, boldogtalannak! :)
Jelentkezni a legegyszerűbben az FB adatlapomon tudtok.
Rebecca D' Angelo FB profil

(Persze, azért halkan megsúgom, hogy fejben már alakul a történet folytatása is ;), csak most a nyári munkák, és a nagy meleg rengeteg erőmet leszívja, és leginkább gondolkodni sincs energiám. :) )

3 megjegyzés:

  1. Megérdemled, hogy kiadják a regényeid, mert beletetted szíved-lelked és ezért is nagyon jók!
    Sok sikert a továbbiakban!
    Gratulálok!

    Üdv.:viva

    VálaszTörlés
  2. Rebecca!
    Remélem, emlékszel rám.
    Borzasztóan büszke vagyok rád!
    Tényleg tehetséges író vagy, szóval itt volt az ideje, hogy vedd a bátorságot, és bepróbálkozz egy kiadónál. Mindezt ők is észrevették, ezért történik mindez veled.
    Sok sikert, és várom a történet folytatását!
    Sok puszi: Hannah

    VálaszTörlés
  3. Nekem őrőmhír már nagyon várom:) Andi

    VálaszTörlés